PlanQ - nowy standard planowania zasobów ludzkich Korzystaj z zalet PlanQ nie tracąc czasu na organizację wdrożenia, jesteśmy gotowi zająć się całym procesem od początku do końca zgodnie z procedurami obowiązującym w Twojej firmie.
planQ

Chętnie przyjedziemy lub zaprosimy Cię do siebie by zaprezentować wszystkie zalety i szczegóły działania PlanQ oraz omówić najkorzystniejszy sposób jego implementacji.

Abyś mógł korzystać z zalet PlanQ nie tracąc czasu na organizację jego wdrożenia jesteśmy gotowi zająć się całym procesem i przeprowadzić go od początku do końca zgodnie ze wszystkimi procedurami obowiązującym w Twojej firmie.

Nasi specjaliści przygotują i przeprowadzą wszystkie etapy implementacji:

  • przyjedziemy porozmawiać o produkcie i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania
  • przygotujemy ofertę i narzędzie dokładnie dopasowane do potrzeb firmy
  • przygotujemy i przeprowadzimy kompleksową prezentację rekomendującą PlanQ kierownictwu Twojej firmy
  • opracujemy optymalny plan wdrożenia
  • sprawnie wdrożymy PlanQ i związane z nim know-how nawiązując bezpośrednią współpracę z odpowiednimi działami (np.: IT, Controllingiem)
  • gruntownie przeszkolimy i przygotujemy do pracy w nowych standardach odpowiednią ilość pracowników lub przeprowadzimy rozszerzone szkolenia osób transferujących wiedzę w organizacji (model train-the-trainer)

Gdy będziemy mieli gotowy plan dalszego działania rozpoczniemy etap wdrożenia produkcyjnego.

planQ

Prace wdrożeniowe najczęściej dzielimy na etapy:

  • Uzgodnienia: harmonogram prac i inne sprawy formalizujące naszą relację
  • Instalacja systemu: na serwerze Twoim lub naszym
  • Import: niezbędnych danych kadrowych potrzebnych do pierwszego uruchomienia systemu
  • Konfiguracja: przypisanie uprawnień użytkownikom, ustawienie rozpoczęcia pory nocnej etc.
  • Prace programistyczne: w zakresie ustalanym na wcześniejszych etapach
  • Integracja: z systemem Kadrowo Płacowym
  • Szkolenia: z zakresu obsługi PlanQ, przepisów zasad dobrego planowania pracy
  • Zakończenie projektu: przygotowanie testów akceptacyjnych

Po zakończonym wdrożeniu w każdej chwili możesz do nas zadzwonić lub napisać - wsparcie merytoryczne i techniczne dostępne do Twojej dyspozycji jest realizowane przez Centrum Wsparcia Klienta w ramach Opieki Serwisowej.


planQ

  • Wsparcie serwisowe realizowane przez Centrum Wsparcia Klienta w terminach zgodnych z wybranym poziomem usług (SLA)
  • Aktualizację do najnowszych wersji systemu (Upgrade)
  • Zmiany działania aplikacji zgodnie ze zmianami przepisów Prawa Pracy (Update)